Content marketing - zašto je PR članak bitan?

By in
175
Content marketing - zašto je PR članak bitan?

5 razloga zašto je PR članak bitan za vaše poslovanje

Priopćenja za medija, odnosno PR članci, s godinama su se promijenili. Njihova svrha je ostala ista, no promjenu je donijelo shvaćanje njihove važnosti u poslovanju i online marketingu.
Još uvijek se postavljaju pitanja poput: zašto, kako, kada i gdje? kada se govori o pisanju PR članaka. Kako bi se iskoristila potpuna svrha ovog alata odnosa s javnošću donosimo vam 5 glavnih razloga zašto su PR članci toliko važni.

PREDSTAVLJANJE NOVOG PROIZVODA ILI USLUGE

Želite li  predstaviti novi proizvod ili uslugu, sastavite kvalitetan PR članak i pošaljite konkretnim medijima koji pokrivaju vašu djelatnost ili jednostavno objavite na svojoj web stranici. Tako će se vaše vijesti naći na svim tražilicama i društvenim mrežama pomoću ključnih riječi koje će vaša ciljana skupina odmah prepoznati i informacija će stići do njih.

POBOLJŠANJE IDENTITETA TVRTKE

S obzirom na to da je u današnje vrijeme postalo pristupačnije objavljivati i distribuirati PR članke, možete ih poslati onoliko koliko vi želite te putem njih poslati poruku koja vama odgovara na temelju vašeg trenutnog problema koji želite riješiti te na taj način doprijeti do svoje ciljane skupine kojoj se želite “dokazati” i pokazati.

VIRALNE MOGUĆNOSTI

Online PR članci postaju sve popularniji i poželjniji upravo radi mogućnosti dijeljenja obavijesti putem društvenih mreža gdje se vijesti šire brže i dolaze to većeg postotka ciljane skupine. Ovaj način širenja vijesti i informiranja nikada nije bio moguć s tradicionalnim objavljivanjem, u tiskanim izdanjima.

SVA PODUZEĆA MOGU IMATI KORISTI OD DISTRIBUCIJE PR ČLANAKA

Nije bitno kojom djelatnošću se bavite, imate li malu ili veliku tvrtku, možete imati koristi nakon što distribuirate svoju vijest. I ako nemate neku veliku novost, vijest za objaviti i informirati ljude, uvijek možete naći određenu vijest za online objavu ili za neke časopise i novine koje pokrivaju vašu djelatnost i koja će zainteresirati vašu trenutnu i potencijalnu ciljanu skupinu. Jedino je bitno da ispričate svoju priču.

INVESTITORI SU U TIJEKU S NOVOSTIMA

PR člancima možete osvijetliti uspjeh i napredovanje poslovanja vaše tvrtke koje će prepoznati investitori. Osigurajte online chat i news room na vašoj web stranici kako bi investitorima olakšali pretragu i istraživanje o vašoj tvrtki.

Važno:
Savjet Warrena Buffeta: “Potrebno je 20 godina da se izgradi reputacija i samo pet minuta da se uništi. Imate li to na umu, činit ćete stvari drugačije!”