Postavite svoj oglas na sam vrh Google tražilice! Vaši će se oglasi prikazivati korisnicima samo onda kada pretražuju određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Usmjerite kupce na svoje proizvode i usluge pravim ključnim riječima!
Modeli Google oglasa
Search net
Vaš se oglas prikazuje na Google tražilici u tekstualnom obliku.
Ovom kampanjom dolazimo do potencijalnih klijenta koji za vašim proizvodom/uslugom već imaju potrebu te u tražilicu ciljano upisuju ključne riječi integrirane i u vaš oglas zbog čega im se isti i prikazuje.
Display net
Vaš oglas se prikazuje u slikovnom obliku na raznim portalima, aplikacijama i drugim web lokacijama.
Ovom kampanjom jačamo svijest o vašem brendu, a opcijom remarketing-a dolazimo do posjetitelja vaše web stranice koji su već posjetili vaš web i zainteresirani su za određenu uslugu/ proizvod. Na taj ih način konstantno podsjećamo na vaš proizvod/uslugu te ih navodimo na određenu konverziju (prodaja, pretplata na newsletter i sl.).
Video
Vaš oglas se prikazuje u video formatu na Youtube-u i display netu.
Ovom kampanjom vas online korisnici vide tijekom YouTube pretraživanja, ali i na raznim portalima, aplikacijama i drugim web lokacijama. Prema najnovijim istraživanjima, 57% kupaca kaže da više vjeruju u proizvod kojeg su vidjeli u videu, dok sadržaj koji je istovremeno vizualan i auditivan pamte za 70% više od tekstualnog sadržaja. Prema tome, video oglas jača svijest o brendu, dugoročno gradi povjerenje i prepo- znatljivost vašeg brenda što značaj- no utječe na optimizaciju vaše web stranice.
Kome je potrebno Google Ads oglašavanje?
Ovaj oblik oglašavanja potreban je svima koji se žele istaknuti u internetskom oglašavanju na najbolji mogući način.
Oglašavati se mogu različite djelatnosti, usluge, trgovine i slično.
Google oglasi dobar su izbor za širenje svijesti o brendu, ali je njihova najveća uspješnost u oglašavanju konkretne usluge ili proizvoda jer ovim alatom možete precizno pratiti koliko ste novaca uložili u oglašavanje te usporediti s prodajnim rezultatima.
Reference
Tijekom 17 godina rada stekli smo povjerenje više od 2000 klijenata kroz različite projekte, a ovo su neki od njih:
Kako radimo?
- Radimo detaljnu analizu i izrađujemo strateški plan
- Dogovaramo odgovarajuću kampanju
- Izrađujemo oglas i postavljamo dogovorenu kampanju
- Svakodnevno pratimo i optimiziramo postavljene kampanje
- Izrađujemo statistički izvještaj na kraju svakog mjeseca
- Dogovaramo i postavljamo nove kampanje ili nastavljamo s prethodnom
Zašto su GoogleAds-i tako moćan alat?
- Kontrolirani troškovi kampanje - mjesečni budžet kreirate sami, odabirom jednog od paketa.
- Budžet se troši samo onda kada potencijalni klijent klikne na oglas i posjeti vaš web.
- Bez obzira na broj klikova, nema dodatnih troškova osim onih koji su vam zajamčeni u paketu.
- Precizan i mjerljiv, pokazuje metrike poput: koliko se puta oglas prikazao, koliko je posjetitelja došlo na vaš web te njihovo ponašanje, broj ostvarenih konverzija i sl.
- Usmjeravanje kampanje prema ciljanoj publici po osnovi lokacije, demografskih podataka i specifičnih interesa.