Kako doći na prvu stranicu Google-a

By in
202
Kako doći na prvu stranicu Google-a

“Pa Googlaj to” je fraza koja je ušla u sve naše svakodnevne razgovore. Google se pretraži 3.5 biliona puta na dan. I svaka od tih pretraga prestaje na prvoj stranici – jer što se više od toga ima tražiti. Preko ⅔ kupaca koristi tražilicu prije konačne odluke o kupovini – najčešće još na početku premišljanja jer žele istražiti sve što im se nudi. Problem koji se namaće je to što se svaki brend na svijetu bori upravo za 10 pozicija na prvoj stranici Google tražilice.

I kako onda doći među 10 zlatnih pozicija?

Za indeksaciju koristite sve marketinške alate (oglasne prostore, web stranice, kreiranje sadržaja, SEO). Svatko tko ima prste u digitanom marketingu zasigurno je mnogo puta čuo pitanje “A koliko treba da moja stranica bude među prvim pozicijama na tražilici?”

Uz MojKvart.hr saznajte kako iskoristiti sve faktore važne za indeksaciju i pozicinirati se na prvim stranicama tražilice.
  • Po istraživanjima, stranice koje su prve su starije od 2 godine, a samo 22 % stranica koje su trenutno na top 10 su stare svega godinu dana.
        Rješenje: Što više sadržaja kreirate to su veće šanse da se progurate na prve pozicije. Ali, ovo postižete
pažljivo biranim ključnim riječima – i to više njih.
  • Minimalističke i nepregledne web stranice Google ne zaobilazi u svojoj analizi – ali niti ih ne prepoznaje kao one vrijedne prve pozicije.
        Rješenje: Vaš web ima više stranica (Početna, O nama, Proizvodi, Reference…). Razradite temu te logički
strukturirajte i posložite stranice
 – olakšajte potragu vašim posjetiteljima i Googleu.
  • Prve stvari koje Google gleda su naslov (Meta Title) i kratki opis svake stranice (Meta Description). Riječi koje utipkate u Google, pretraživač ih prvo pokušava pronaći u naslovu stranice i kratkom opisu iste.
        Rješenje: Nemojte otvarati stranice samo kako biste nabacali gomilu teksta – pažljivo birajte ključne riječi.
  • Kada su slike u pitanju Google je slijepac. Neće Vas prepoznati, ako to ne napišete.
        Rješenje: Ispod svake slike napišite opis koji će sadržavati ključnu riječ onog što je na slici i neka               posjetitelju bude koristan.

Pišite kvalitetne sadržaje koje će ljudi voljeti i dijeliti. Google cijeni trud te ga i indeksira – zapamtite da što više sadržaja kreirate to ste vidljiviji.